1 Şubat 2011 Salı

Çevrimiçi CV paylaşımı siteleri: CVonthe.net & VisualCV.com

Çevrimiçi profesyonel özgeçmiş oluşturmak için kurulan 2 web sitesinden bahsetmek istiyorum, aslında benim sadece cvonthe.net’te cv’m olduğu için özellikle ondan bahsetmek istiyorum J


Bu web siteleri cvonthe.net ve visualcv.com (visiualcv daha eski, cvonthe.net çok yeni lanse edildi) internetteki CV’nize ev sahipliği yapıyor.

İkisi de ücretsiz birer servis. cvonthe.net’e üye olduğunuzda “cvonthe.net/kullanıcıadı” şeklinde size özel adres oluşturuluyor. İçeriğini kendinizin oluşturduğu bu sayfayı internetteki CV’niz olarak kullanabiliyorsunuz. CV sayfanızı, sitedeki kullanışlı şablonlarla istediğiniz gibi değiştirebiliyor, kişiselleştirebiliyorsunuz.

Sitede CV’lerin güvenli bir şekilde korunması için RapidSSL güvenlik sertifikası kullanılıyor. Sitenin web üzerinden kullanımı sırasında tüm veri alışverişi RapidSSL ile korunuyor. cvonthe.net şimdilik sadece İngilizce.

Ben de hemen üye oldum ve www.cvonthe.net/bilalgul şeklinde sayfamı oluşturdum bile
J

İlgili linkler  cvonthe.net ve visualcv.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder